洛杉磯道奇隊的『郭泓志熱』正在逐漸加溫,今天(03/29)春訓營頒了個獎,請看官網上的報導:

 

 

Kuo wins Mulvey Award: Left-hander Hong-Chih Kuo won the 2006 Jim and Dearie Mulvey Award, which goes to the top rookie in camp. The award, which has been given out every year since 1969, is named after the former Dodgers owners, who had a share of the team from 1938 until 1975. Kuo has pitched 10 scoreless innings. 


==================================


翻譯如下:


郭泓志贏得莫維獎:左投手郭泓志贏得了2006年的莫維獎,這個以道奇隊前任東家吉姆和蒂爾芮‧莫維夫婦命名的獎項(看來獎品是名錶一支),自1969年起每年頒給春訓期間道奇隊表現最佳的新人。莫維夫婦自1938年至1975年曾是道奇隊的東家之一;獲獎的郭泓志再春訓期間主投十局皆未失分。


恭喜郭泓志!


1999
年狼狽赴美至今所付出的種種辛苦耕耘,希望今年是豐收的一年。









P.S.

洛杉磯道奇隊今天正式公佈開季二十五人名單,郭泓志確定站穩牛棚。不過春訊期間的競爭對手,前兩天被下放到小聯盟的左投手海姆雷克,今天則被召回大聯盟;道奇隊決定球季開始以十二名投手迎戰,郭泓志加油!



















2006/03/30 00:40:07









arrow
arrow
    全站熱搜

    CTVincent 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()